![]() |
| Typ. 12 kannet, kaasarinkoppa ja pakoputken kiinnitysmutterit ennen lasikuulapuhallusta. |
![]() |
| Samat osat lasikuulapuhalluksen jälkeen. |
![]() |
| Sylinterit on joskus aikanaan porautettu ja ne eivät ole sen jälkeen liiemmin kuluneet. |
![]() |
| Syliterit lasikuulapuhalluksen jälkeen. |
![]() |
| Typ. 12 kotelot tässä lasikuulapuhallettuna, pohjamaalattuna, kitattuna ja hiottuna.Seuraavaksi hiomavärit päälle, sitten hionta ja pintamaali. |
![]() |
| Typ. 12 kone on nyt näin pitkälle kasattuna. Kuvassa näkyy tekemäni erikoistyökalu, jolla kytkimen jouset painetaan alas, jotta lukituspinnit saadaan paikoilleen. |
![]() |
| Tämä romukasa lähti Slovakiaan M&G Classic Chromeen hakemaan kiiltoa pintaan. |








Paljonko tuolla paikassa tai yleensäkin tuo kromaus maksaa esim. kyseisille osille? postikuluineen
VastaaPoistaTuon osasatsin hinnaksi tuli noin 500€ postikuluineen. Kyseisessä paikassa homma toimi hyvin, joten suosittelen.
Poista