![]() |
| Rungosta se alkaa. Ensimmäiseksi avataan kaikki kierteet maalista. |
![]() |
| Ohjauspään laakeripintojen asennus. Pitäisi mennä melko herkästi paikoilleen jos välissä ei ole ylimääräistä maalia. |
![]() |
| Seuraavaksi kasasin etupään kolmiot sekä lampunkopan paikoilleen. |
![]() |
![]() |
| Nopeusmittari ja lampunkoppa paikoillaan. |
![]() |
| Väliaikaiset "iskarit" paikoillaan |
![]() |
| Takapyörä on löytänyt paikkansa. Oikea taka-akseli on kromattavana, mutta onneksi varastosta löytyi sinkitty, jotta sain pyörän paikoilleen. |
![]() |
| Moottori menossa paikoilleen. |
![]() |
| Moottori ja ilmanputsari paikoillaan. Ilmanputsari on tavallisen Jawan. Sixsissä tuo putsarin kansiosa kuuluisi olla erinäköinen, mutta minulla ei sellaista ole ja tuskin alan etsimäänkään. |
![]() |
| Ketjut ja ketjusuojat paikoillaan. |
![]() |
| Pakoputket istuivat paremmin paikoilleen kuin odotin. |
![]() |
| Sivupellit paikoillaan pienen vääntämisen jälkeen. |
![]() |
| Sixi projekti näyttää tällä hetkellä tältä. Onneksi Tsekinmaalta saapui paketti joka sisälsi bensatankin, niin pääsen sovittelemaan sitä paikoilleen, mutta siitä lisää myöhemmin. |














Ei kommentteja:
Lähetä kommentti